*TrueLies - NeverDies*

Alla inlägg under februari 2010

Av Bella - 28 februari 2010 17:28

Inatt kom polisen och hämtade min granne... ingen aning om varför fast det va på tiden. Hörde att en annan granne sa att hon sålt smuggel sprit i sitt garage. Fast varför hämtade de henne på natten då? Eller ja klockan va typ 1. Hoppas hon åker in så ja slipper henne!

Av Bella - 28 februari 2010 17:26

Fortfarande sjuk... stackars lilla mig... host host!


nej så farligt e det fast orkar inte sitta vid datorn. Så blir film och tv resten av dan!


Av Bella - 26 februari 2010 15:35

Nej satan nu e ja sjuk igen... ligger med feber :( Ja som ska på 25 års fest imorn. Behlver verkligen bli frisk snabbt.. Nåt tips???

Av Bella - 25 februari 2010 16:47

Grannen knackade på nyss... Full som ett ägg! Säger att ja ringt på hennes dörr men det har ja absolut inte alls. Hon e ju en fullkomlig idiot! Hon blir typ skit förbannad och smäller igen min dörr och sen sin egen. Nu står hon och ringer igen men ja vill inte öppna. Ja e vanligtvis inte rädd för folk överhuvudtaget men hon e ju helt psyko denna. Vad ska jag göra?????


Hör ni inte av mig mer idag så ring polisen!!! :)

Av Bella - 25 februari 2010 14:51

Funderar på om ja ska gå och vila en stund.. e helt slut i huvudet. Fattar inte hur hjärnan kan vara så trött. Snön öser ner på utsidan... det e ju så att man blir deprimerad!

Av Bella - 25 februari 2010 13:49

Ja hatar verkligen min granne, finns ingen av avskyr så mycket fast vill ändå säg hej (sunt förnuft) fast nu hejar hon inte på mig längre. Och det är ju hon som misskött sig, inte jag. Hon hade ringt till bostadsbolget och sgat att ja haft fest en helg fast då var ja till och med bortrest! Blit så jädra trött!!


Ska fan sluta heja nu!!

Av Bella - 25 februari 2010 13:48

Har en kompis som kanske ska åka till hollywood i augusti pch ja ska kanske med :) Skulle vara så jädra kul! Eller ja ska med om han ska åka! Fasen, har alltid velat se den där Hollywood skylten :)

Av Bella - 24 februari 2010 22:11

Denna veckan var den otroligt svårt... Var ju jätte många fina bloggar med :)


Fast vinnaren blev Sofia:


http://dixxon.blogg.se


Jätte fin blogg som vi alla följer faktiskt, väldigt många bra tv och film tips! Även massa fina bilder. Bra kämpat!

Om mig

Denna bloggen handlar om precis allt som händer i mitt 23 åriga liv!

Omröstning

Otrogen?
 Ja, jag har varit otrogen i det förhållandet jag har nu
 Ja, jag har varit otrogen fast inte i det förhållandet jag har nu
 Ja, jag har varit otrogen i ett tidigare förhållande, är singel nu
 Nej, jag har aldrig varit otrogen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Shopping




Efashion.se


Mina Senaste inlägg

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

  • Blogg Topplista

Besöksstatistik

Blogg Topplista

Blogg Topplista

Skapa flashcards