*TrueLies - NeverDies*

Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Tack Dixxon + Veckans Blogg tävling

Av Bella - 8 april 2010 22:23

Dixxon har gjort min fina nya header :) Ja älskar ju blommor så vill ha nåt blommigt.. tycker den blev jätte bra.


Är med och tävlar om att bli Veckans blogg där IGEN, förstår att de inte valt mig innan då ja inte varit aktiv alls med bloggen. Hoppas på bättre lycka denna gångn!


Var med ni med och tävla, tävlingen hittar ni här

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 8 april 2010 22:27

Nyligen har ju min mamma flyttat ut från sin gubbe. Det kom som från ingenstans och vi fattar fortfarande inte varför. Igår va vi där och då hade han redan en ny kärring där. Det e fan inte klokt. Vissa kan bara inte va ensamma det vet ja men lite må...

Seg

Av Bella - 8 april 2010 22:14

Sista tiden har ja varit grymt seg... Inte gjort nån nytta alls. Inte jobbat heller. Har varit sjukskriven pga av allt som händer just nu. Imorn ska ja ha jouren ingen, får se om nån av mina små ringer och vill prata :) ...

Av Bella - 25 mars 2010 19:23

Ja e med i en blogg tävling denna veckan igen... Ja tror absolut inte ja kommer gå vidare då ja som sagt knappt bloggar just nu men testa kan man ju göra :)   Här kan ni komma till Sofia´s blogg och vara med och tävla :)     ...

Av Bella - 25 mars 2010 19:21


Japp min blogg e mer eller mindre död just nu... Har så jädra mycket med jobb, skola och familj att ja bara läser lite bloggar men har inte så mycket inspiration till att fixa min egna... Ska försöka skärpa mig :) Känns som det e ja som splascha...

Av Bella - 19 mars 2010 13:32

Nu är jag med i en tävling som Veckans Blogg, skit enkelt! Var med ni med och tävla...   http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se   Jag tror absolut inte ja kommer vidare då ja knappt bloggat nåt men testa går ju :) ...

Om mig

Denna bloggen handlar om precis allt som händer i mitt 23 åriga liv!

Omröstning

Otrogen?
 Ja, jag har varit otrogen i det förhållandet jag har nu
 Ja, jag har varit otrogen fast inte i det förhållandet jag har nu
 Ja, jag har varit otrogen i ett tidigare förhållande, är singel nu
 Nej, jag har aldrig varit otrogen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Shopping




Efashion.se


Mina Senaste inlägg

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

  • Blogg Topplista

Besöksstatistik

Blogg Topplista

Blogg Topplista

Skapa flashcards