*TrueLies - NeverDies*

Alla inlägg under februari 2010

Av Bella - 17 februari 2010 12:49

Gillar verkligen denna låten


http://www.youtube.com/watch?v=lggbx4tENJA

Av Bella - 17 februari 2010 12:40

Ja har alltid för många bollar i luften... Haha kanske inte ska säga bollar när det kommer till killar  


Först har ja en som vi kallar mr.work, killen som jobbar alldeles för mycket och inte har så mycket tid över. Visst super bra att han jobbar men hur ska man då hinna träffas?! Det e det som e det lilla problemet.


Sedan nr 2 då mr.muscle Hör av sig nästan lite för mycket. Han skriver ganska gulliga sms fast inte för smöriga. Värsta ja vet, smöriga sms. Han har egen firma så jobbar lite som han vill.


Så nu i alla fall kan båda träffas ikäll...fast ja måste säga nej till en, fast vet inte riktigt vem av dom. Singla slant kanske? :)

YES

Av Bella - 17 februari 2010 12:38

Idag vakande ja av mig själv kl 12. Vilket framsteg från igår ;)


Idag ska ja tvätta lite mer... Var duktig igår och städade ur alla skå här hemma. Så skönt när det e gjort. Så ska tvätta lite mattor tänkte ja.


Guuuud va duktig ja e :)

Av Bella - 16 februari 2010 18:50

Brorsan har varit här idag och igår och han e ganska lat och gör inget om man inte säger till han så tänkte han skulle va tvätthjälp. Han skulle gå ner och lägga i sista tvätten, en vittvätt. Nu när ja kom ner var den rosa. En röd tröja hade legat underst och han trodde man kunde tvätta alla färger ihop...


Ja vad ska man säga? Finns det möjligen nån lärdigsakerförattflytta hemifrån skola där ute?   

Av Bella - 16 februari 2010 17:34

Denna ser ju otroligt god ut... Får bli till helgen :)


 

Ingredienser

500 g pasta
2.5 hg skalade räkor
1 st purjolök
2 msk curry
olja till stekning
0.5 dl koncentrerad äppeljuice
0.5 dl vatten
1 st hönsbuljongtärning
5 dl vatten
2 dl grädde
2 tsk maizena
salt
peppar
sweet chili
1 morot
ärtskott


1. Koka pastan i rikligt med lättsaltat vatten.

2. Skölj och strimla purjolöken. Fräs den tillsammans med curryn i olja.

3. Koka buljongtärningen med 5 deciliter vatten.

4. Blanda äppeljuicen med 0.5 deciliter vatten. Häll juicen, buljongen och grädden över purjofräset.

5. Red av med maizena. Blanda ner sweet chili, salt och peppar.

6. Lägg upp pastan på en tallrik. Blanda ner räkorna i currysåsen (räkorna får inte koka). Häll såsen över pastan, strimla moroten och lägg strimlorna och ärtskott ovanpå. 


Mat
Av Bella - 16 februari 2010 16:52

Var tror ni man kommer efter döden? Blir man nån annan människa eller försvinner man bara? Hamnar man i himmlen? Vad tror ni?


Läste precis ett stycke i en tidning som en tant skrivit som är hemsökt av 2 andar. Lite skumt men ja menar om det nu e sant, kanske man blir ett spöke efter döden? Lite skumma tankar men kul att höra av andra tänker om detta

Av Bella - 16 februari 2010 15:44

Skulle precis vara lite duktig och svabba golvet. Tror ni inte att den jädra svabben går sönder? Gud så trött ja blir ibland! Svabben på golvet och skaftet i handen. Hur normalt e det?   

Av Bella - 16 februari 2010 15:01

Ja måste verkligen börja sätta klockan på morgonen... Detta funkar inte. Är ju hur trött som helst fast ja sovit en halvt dygn. Dessutom kommer ja ju aldrig kunna somna ikväll. Kanske får gå in till min granne och ta lite sömnpiller hon säger alltid att dom e så jädra bra   

Om mig

Denna bloggen handlar om precis allt som händer i mitt 23 åriga liv!

Omröstning

Otrogen?
 Ja, jag har varit otrogen i det förhållandet jag har nu
 Ja, jag har varit otrogen fast inte i det förhållandet jag har nu
 Ja, jag har varit otrogen i ett tidigare förhållande, är singel nu
 Nej, jag har aldrig varit otrogen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Shopping




Efashion.se


Mina Senaste inlägg

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

  • Blogg Topplista

Besöksstatistik

Blogg Topplista

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards