*TrueLies - NeverDies*

Alla inlägg under februari 2010

Av Bella - 15 februari 2010 15:53

Alltså ja hörde på radio för ett tag sen... titti eller vad hon heter som har program med gert fylking hon vill inte ha barn och så många negativa kommentarer hon får angående det. Tycker det e ganska sjukt... Alla vill inte ha barn så e det ju bara. Det e ju upp till var och en. Ja kan tycka, att de ja känner som har barn bara tjatar om ungarna hela tiden. Det kan bli lite tröttsamt. Jag vill också ha barn fast absolut inte nu bara. Är det en man som inte vill ha barn då reagerar man inte på samma sätt. Varför ska det vara nån skillnad?


Dessutom om ja nu skulle ha barn så skulle ja nog tycka att det va skänt att prata med nån som inte har barn så man kan prata om annat :)


Bara en liten tanke för dagen...

Av Bella - 15 februari 2010 15:41

Ska nog bara ligga i sängen och se 3 filmer på raken tror ja :)


1. Cops


2. 2012


3. Couples Retreat


  

Av Bella - 15 februari 2010 15:38

idag har ja läst hos Dixxon att denna filmen inte va så super bra... Ja hade med förväntat mig att den skulle va grymt rolig. Ska nog se den sen och se vad ja tycker


 

Av Bella - 15 februari 2010 15:34

Hur var eran alla hjärtans dag? Fick ni nåt kul? Ja fick faktiskt ett presnetkort av mamma, 3000 kr på elgiganten. Så nu ska här shoppas :)


Av syrran och brorsan fick jag en skit fin spegel ja önskade mig som ser ut så här

 


Passar perfekt på min toa :)

Av Bella - 15 februari 2010 14:00

När ska den jädra snön försvinan egentligen?? Ja vill ha sol nu... Det e jätte haökigt idag med så har inte den minsta lust alls att traska ut på en promenix..:(

Av Bella - 15 februari 2010 13:55

Ja ska byta ut mitt föraa sommarjobb tänkte ja och börja jobba i ett företag som har flera olika slags affärer. Har jobbat för dom innan. Fast har ett problem, ja får välja att jobba med kläder eller skor... Vad ska ja välja? Vad hade ni valt? Det e ju lite som att välja pest eller colera fast på ett positivt sätt :)


Älskar både skor och kläder... SATAN va svårt

Av Bella - 15 februari 2010 13:53

Japp då var det måndag.. bloggade väl inte ens igår vad jag minns. Var helt slut efter denna helgen. Trött som få :)


Hade en bra helg i alla fall. Träffade en ny kille denna helgen som va grymt rolig och charmig. Han skickade bara 15 sms igår :)

Av Bella - 13 februari 2010 15:04

Nån som har nåt tips på nån bra bakis film? Gärna nån rolig... :)

Om mig

Denna bloggen handlar om precis allt som händer i mitt 23 åriga liv!

Omröstning

Otrogen?
 Ja, jag har varit otrogen i det förhållandet jag har nu
 Ja, jag har varit otrogen fast inte i det förhållandet jag har nu
 Ja, jag har varit otrogen i ett tidigare förhållande, är singel nu
 Nej, jag har aldrig varit otrogen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Shopping




Efashion.se


Mina Senaste inlägg

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

  • Blogg Topplista

Besöksstatistik

Blogg Topplista

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards