*TrueLies - NeverDies*

Alla inlägg under februari 2010

Av Bella - 10 februari 2010 15:53

Hur får man lust att sätta sig med skolan? Känner att ja har noll motivation just nu. Skulle verkligen behöva sätta mig för ligger lite efter, det negativa med att plugga på distans antar ja!

Av Bella - 10 februari 2010 13:17

Måndag 1/3
21.00: CSI - säsongspremiär
21.55: Boston Tea Party - säsongspremiär

Tisdag 2/3
20.00: Dating in the Dark - PREMIÄR
21.00: Desperate Housewives – säsongspremiär
21.55: Cougar Town - PREMIÄR

Onsdag 3/3
21.00 Grey's Anatomy – säsongspremiär
21.55 The Forgotten - PREMIÄR

Torsdag 4/3
21.00 Criminal Minds - säsongspremiär
21.55 US Kitchen Nightmares - säsongspremiär

Söndag 7/3
19.00 Gossip Girl - säsongspremiär
har tagit denna från http://dixxon.blogg.se hon gör för övrigt bra filmrecensioner :)

Av Bella - 10 februari 2010 13:12

Igår såg jag Beck - I stormens Öga. Den va bra. har alltid älskat Beck (mest för Gunvald då :) Va ganska mycket action och skådespelarna gör ett bra jobb. Komver gråta floder när de ska sluta göra Beck det e en sak som e säker!

 

Av Bella - 10 februari 2010 13:10

Idag gör visdomstanden ont igen..Usch va jobbigt det är. Kommer nog inte direkt kunna äta idag vilket på ett sätt e bra men e super hungrig! Får bli soppa helt enkelt!  

Av Bella - 9 februari 2010 18:19

Efter denna konstiga och stressiga dagen har ja bestämt mig för att ta ett varmt bad och ett glas vitt till det...  Efter åt blir det lite mat och senare ska ja se nya Beck


Hoppas ni e riktiga avundsjuka

Av Bella - 9 februari 2010 17:44

Så nu är äntligen tvätten i tvättmaskinen... Till slut kom nån och hämtade sin jädrans tvätt. Ja hade koll om det va nån från min trappuppgång men verkade inte så. Annars skulle de fan fått en utskällning! Ja slängde ut deras tvätt i alla fall.


Kan ju hoppas att de lär sig nåt!

Av Bella - 9 februari 2010 14:38

Nu har ja en ny omröstning uppe ang om era föräldrar e ihop eller inte? Rösta gärna :)

Av Bella - 9 februari 2010 14:17

När ni e så där arga att det känns som att ni snart ska explodera hur gör ni då för att lugna er? Känner att mitt tålamod blivit mycket sämre på senaste åren...

Om mig

Denna bloggen handlar om precis allt som händer i mitt 23 åriga liv!

Omröstning

Otrogen?
 Ja, jag har varit otrogen i det förhållandet jag har nu
 Ja, jag har varit otrogen fast inte i det förhållandet jag har nu
 Ja, jag har varit otrogen i ett tidigare förhållande, är singel nu
 Nej, jag har aldrig varit otrogen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Shopping




Efashion.se


Mina Senaste inlägg

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

  • Blogg Topplista

Besöksstatistik

Blogg Topplista

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards