*TrueLies - NeverDies*

Alla inlägg under februari 2010

Av Bella - 8 februari 2010 18:26

Funderade på en sak... Ja har alltid tänkt att man blir ju kär i en person inte ett kön. Fast samtidigt vet ja att jag aldrig skulle vilja va ihop med en tjej, det skulle ja helt enkelt inte palla   


anledningen till att ja dras till män är för att dom e mindre komplicerade...


Varför dras du till killar/tjejer?

Av Bella - 8 februari 2010 18:21

Längtar tills spårlöst börjar, älskar verkligen det programmet. Gråter varje gång typ. Nån annan som ser det?


Skulle bli börja följa fler bloggar på Bloglovin... måste hitta några kuliga. Kom gärna med tips eller om ni vill att vi ska följa varandra :)

Av Bella - 8 februari 2010 16:43

Fy fan vilken seg dag...! Vad ska man hitta på? Skulle behöva tvätta men fanns ingen tvättid. Har städat och nu e ja egentligen skit trött men känner att ja e på nyttostigen och vill göra nåt mer   

Av Bella - 8 februari 2010 14:48

Ja överlevde denna helgen med verkar det som, kände mig halv död igår men pallat mig upp idag för att städa i alla fall.


I Lördags var vi också ute fast att det inte ens meningen att vi skulle gå ut... drack 1 eller 2 kanske fler shots för mkt så igår mådde ja halvtpyton!


Vad gjorde ni för kul i helgen?  

Av Bella - 6 februari 2010 17:30

Fan va trött ja e på lördagar alltså... Ibland i alla fall.


Betyder att jag måste:


* Ha alkohol hemma (saft går ej)

* Ha något att göra (Robinson e faktiskt slut)

* Ha något att ha på mig ( kan ju inte gå naken el?)

* Duscha (Vill inte lukta gårdagen)

* Palla mig ur sängen (Hur fan skulle det se ut om jag hade sängen i duschen?)

* Äta (Jag+alkohol-mat=ingen bra kombo alls)


Så nu ska ja alltså försöka börja med duschen, s'g lycka till ;)  

Av Bella - 6 februari 2010 12:57

Så då var man ute och gjorde stan osäker igår med. Idag mår man ju inte toppen bra men det får gå ändå  


Allt gick bra i alla fall. Den klänningen ja hade på mig gick sönder. Ingen aning om hur det får ja säker höra idag. Ibland kan ja vara så hopplös. Ikv'll blir det röj igen, fast vill inte tänka på det just nu. Ska försöka se en film och äta lite först innan de tankar kommer tillbaka  

Av Bella - 5 februari 2010 21:52

Så nu blir det partaj med bästa brudarna!! Hoppas alla där ute får en bra fredag. Jag har sett Let´s Dance och Gudrun och Claudia e min favoriter ;)


Stefan känns gubbsjuk, mattias känns för blyg, rabhi e ju för mesig! Tycker dock Willy e söt :) Gubbe söt då alltså :)

Av Bella - 5 februari 2010 16:06

Har fått lite pippi på Santa marias guacamole.. Det är tydligen typ inga avokados i men den e god ändå ju :)




Mat

Om mig

Denna bloggen handlar om precis allt som händer i mitt 23 åriga liv!

Omröstning

Otrogen?
 Ja, jag har varit otrogen i det förhållandet jag har nu
 Ja, jag har varit otrogen fast inte i det förhållandet jag har nu
 Ja, jag har varit otrogen i ett tidigare förhållande, är singel nu
 Nej, jag har aldrig varit otrogen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Shopping




Efashion.se


Mina Senaste inlägg

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

  • Blogg Topplista

Besöksstatistik

Blogg Topplista

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards