*TrueLies - NeverDies*

Alla inlägg under februari 2010

Av Bella - 12 februari 2010 13:22

På en timme fick vi allt vi skulle ha och lite till... Varför blir det alltid så? man handlar för mycket. Ante fick 3 skit snygga tröjor och ett par jeans. Jag köpte bara en klänning på Hm. Ja har ju beställt massa kläder så får snällt vänta på dom. Sedan inhandla ja mat och vin, ska bli så roligt ikväll  

Av Bella - 12 februari 2010 12:03

Nu ska ja ner och hjälpa Ante välja kläder till imorn :) Kan tänka mig att det blir från Pondus om ja känner honom rätt. Han vill aldrig ge andra affärer chansen. Tråkmåns! Själv ska ja till mataffären och handla mat + då bolaget.


Ciao på en stund!

Av Bella - 12 februari 2010 11:56

En kvinna hade dött i det lilla samhället och prästen gav sig iväg för att beklaga sorgen, MEN han gick till fel hus. Och där hade någon stulit en cykel. Prästen:
- Jag vill beklaga sorgen.
Mannen svarade:
- Å inte var det mycket att ha, men jag tänkte att pojkarna kunde ha något att lära sig på, men det sämsta va när man slängde sig på då gick luften ut där bak.

_________________________________________


Mamman kom hem och dörren till hennes dotters rum var låst, mamman hörde att dottern inte var ensam så hon rycker i dörren som är låst och ropar oroligt:
- Vad håller ni på med!
- Vi har sex! svarar dottern kaxigt!
- Puh! pustar modern ut, jag som trodde ni lekte med tändstickor!

Av Bella - 12 februari 2010 11:39

Vilka tycker ni va snyggast? Kan inte bestämma mig...


Par 1:

     

Par 2:


Par 3:

Av Bella - 12 februari 2010 11:26

Idag känner ja att ja har en massa måsten :)


* måste bara till bolaget (väldigt viktigt)

* måste handla (ska göra på en den där tacobröd rätten jennifer föreslog igår)

* måste gå en super lång promenad (kommer nog inte kvällspromenera ikväll)

* borde slinga håret (ser bedrövligt ut just nu)

* måste köpa en ny mascara (den andra hamnade öppen i toa igår... fråga mig inte hur det gick till ;)

Av Bella - 12 februari 2010 11:23

Ja idag var stod ja upp kl 10.30 tidigthetsrekord nästan. Så uppe med min lilla egna tupp kan man säga :) Är inte riktigt så pigg och glad på morgonen som jag önskar att jag skulle vara  

Av Bella - 12 februari 2010 01:27

Nu har ja sett en film och ska snart sova... Börjar klia i benen :) Hörs imorn alla. Hoppas ni drömver nåt riktigt bra


NATTI

Av Bella - 11 februari 2010 21:43

Någon här som använder bloglovin? Skulle gärna vilja följa några bloggar som sagt eller att man följer varandra e ju roligare  

Om mig

Denna bloggen handlar om precis allt som händer i mitt 23 åriga liv!

Omröstning

Otrogen?
 Ja, jag har varit otrogen i det förhållandet jag har nu
 Ja, jag har varit otrogen fast inte i det förhållandet jag har nu
 Ja, jag har varit otrogen i ett tidigare förhållande, är singel nu
 Nej, jag har aldrig varit otrogen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Shopping




Efashion.se


Mina Senaste inlägg

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

  • Blogg Topplista

Besöksstatistik

Blogg Topplista

Blogg Topplista

Ovido - Quiz & Flashcards